Mirela Angelescu
Managing Partner | Heraldist
Mirela este Managing Director al biroului din Bucuresti, si coordoneaza proiectele celor mai mari clienti ai nostri din Romania. Motivul e simplu. 20 de ani de experienta de management, la cel mai inalt nivel. Fost director general DDB Romania, Advertising Manager al Coca-Cola Rusia, director de strategie Saatchi & Saatchi Vietnam, pentru Mirela nu exista brand prea mic sau prea mare, cat timp lucreaza cu companii ambitioase.
09:00
24 Mai Workshop
Workshop 1
Diferențierea de brand - Oportunitate în criză by Heraldist
1. Cine comunică în criză, câștigă
- Experiența crizelor trecute ne arată că brandurile/ companiile care au comunicat în criză, au câștigat imediat după terminarea ei și au continuat să crească ani după
- Detalii și exemple notabile
2. Rolul brandului în comunicarea în criză (și în afara ei)
- Ce comunicăm în criză - brand vs. promoții/ activări. Care este alegerea corectă. Ce câștigăm comunicând brand, ce ne aduc promoțiile și activările.
- Poziționarea (cum creezi diferențiere într-o piață aglomerată); cum identificăm zonele în care putem crea diferențiere
- Branding (identitatea, că zonă strategică de diferențiere)
- Storytelling
- Cum se articulează poziționarea în toate manifestările brandului (inclusiv after sale)