Elena Hurjui
Heraldist Cofounder & CEO
Strategy Director | Heraldist & Wondermarks | Heraldist Cofounder & CEO
Formerly McCann's former head of communications for Coca-Cola, covering some of the brand's largest markets in the world, Elena masters the art of building strategies that can change the way a company is managing its reputation & growth. She can help tech companies build strategies that help them become iconic, global brands
09:00
24 Mai Workshop
Workshop 1
Diferențierea de brand - Oportunitate în criză by Heraldist
1. Cine comunică în criză, câștigă
- Experiența crizelor trecute ne arată că brandurile/ companiile care au comunicat în criză, au câștigat imediat după terminarea ei și au continuat să crească ani după
- Detalii și exemple notabile
2. Rolul brandului în comunicarea în criză (și în afara ei)
- Ce comunicăm în criză - brand vs. promoții/ activări. Care este alegerea corectă. Ce câștigăm comunicând brand, ce ne aduc promoțiile și activările.
- Poziționarea (cum creezi diferențiere într-o piață aglomerată); cum identificăm zonele în care putem crea diferențiere
- Branding (identitatea, că zonă strategică de diferențiere)
- Storytelling
- Cum se articulează poziționarea în toate manifestările brandului (inclusiv after sale)