speaker-photo

Elena Hurjui

Heraldist Cofounder & CEO

Strategy Director | Heraldist & Wondermarks | Heraldist Cofounder & CEO

Formerly McCann's former head of communications for Coca-Cola, covering some of the brand's largest markets in the world, Elena masters the art of building strategies that can change the way a company is managing its reputation & growth. She can help tech companies build strategies that help them become iconic, global brands

09:00

24 Mai Workshop

Workshop 1

Diferențierea de brand - Oportunitate în criză by Heraldist

1. Cine comunică în criză, câștigă

  • Experiența crizelor trecute ne arată că brandurile/ companiile care au comunicat în criză, au câștigat imediat după terminarea ei și au continuat să crească ani după
  • Detalii și exemple notabile

2. Rolul brandului în comunicarea în criză (și în afara ei)

  • Ce comunicăm în criză - brand vs. promoții/ activări. Care este alegerea corectă. Ce câștigăm comunicând brand, ce ne aduc promoțiile și activările.
  • Poziționarea (cum creezi diferențiere într-o piață aglomerată); cum identificăm zonele în care putem crea diferențiere
  • Branding (identitatea, că zonă strategică de diferențiere)
  • Storytelling
  • Cum se articulează poziționarea în toate manifestările brandului (inclusiv after sale)

Bilete Workshop